Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Оголошення про конкурс
Інгульська сільська рада, відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошує конкурс на заміщення вакантних посад відділу «Центр надання адміністративних послуг»:
- начальника відділу;
- адміністратора;
- державного реєстратора.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу подають до конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби, заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, копію документа, який посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Особа, яка претендує на зайняття посади в органах місцевого самоврядування, до призначення або обрання на відповідну посаду подає шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Вимоги до претендентів:
- громадянство України;
- освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра;
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідним програмним забезпеченням;
- знання діловодства.
Кваліфікаційні вимоги до претендента на посаду державного реєстратора:
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.
- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) (за наявності).
Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії. Документи приймаються упродовж 30 календарних днів (до 18.11.2023) з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: вул. Травнева, 41, с. Інгулка, Баштанського району, Миколаївської області, 56170.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником Інгульської сільської ради, відповідальним за кадрову роботу.
Конкурсна комісія