Інгульська сільська рада
Баштанський район Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Дата: 19.10.2023 14:58
Кількість переглядів: 405

Фото без опису

Оголошення про конкурс

     Інгульська  сільська рада, відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошує конкурс на заміщення вакантних посад відділу «Центр надання адміністративних послуг»: 

  • начальника відділу;
  • адміністратора;
  • державного реєстратора.

     Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу подають до конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби, заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про  освіту, копію документа, який посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

     Особа, яка претендує на зайняття посади в органах місцевого самоврядування, до призначення або обрання на відповідну посаду подає шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. 

      Вимоги до претендентів:

  • громадянство України;
  • освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра;
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідним програмним забезпеченням;
  • знання діловодства.

Кваліфікаційні вимоги до претендента на посаду державного реєстратора:

  •  Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра  за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.
  • Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) (за наявності).

        Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії. Документи приймаються упродовж 30 календарних днів (до 18.11.2023) з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою:                       вул. Травнева, 41, с. Інгулка, Баштанського району, Миколаївської області, 56170.

       Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником  Інгульської сільської ради, відповідальним за кадрову роботу.  

Конкурсна комісія


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора