ЩО ОБРАТИ РРО АБО ПРРО? ЯКІ ПЕРЕВАГИ?
ЩО ОБРАТИ РРО або ПРРО? ЯКІ ПЕРЕВАГИ?
Податківці пояснюють, що зрозумілою мовою РРО – це пристрій, який зберігає інформацію про розрахунки за товари, роботи чи послуги, що здійснюються за його допомогою, а також передає цю інформацію відповідним фіскальним органам.
До РРО можуть зокрема відноситися: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, вбудований електронний контрольно-касовий реєстратор, комп’ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо.
Станом на сьогодні існує два види РРО:
- Апаратний (позначається як РРО) – звичний для всіх касовий апарат з різними характеристиками (позначається як ПРРО);
- Програмний (позначається як ПРРО) – програмне забезпечення, що можна встановити на будь-який гаджет (комп’ютер, планшет та навіть телефон), яке виконує функцію реєстратора операцій.
При цьому, РРО має дещо меншу швидкість обслуговування, ніж ПРРО. Водночас, РРО є автономним пристроєм, який самостійно друкує паперові чеки, а для ПРРО потрібен інший пристрій, на якому суб’єкт господарювання буде його використовувати. Наприклад: комп’ютер та окремо принтер, на якому, за необхідності, буде здійснюватися друк. Але до одного принтера можна підключити кілька пристроїв, на яких встановлено ПРРО. За обслуговування РРО потрібно щомісячно здійснювати оплату, а за обслуговування ПРРО платити не потрібно. Звичайний РРО може використовуватися 72 години без зв’язку, а ПРРО не більше 36 годин та не більше не більше 168 годин на місяць. Для реєстрації РРО потрібно дещо більше часу (приблизно 5 днів), а для реєстрації ПРРО потрібно всього 1-2 дні.