Інгульська сільська рада
Баштанський район Миколаївська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Дата: 23.02.2022 10:50
Кількість переглядів: 2473

                    

Фото без опису

Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

 

Громадяни мають право на отримання як повторних документів так і витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Витяг з Реєстру – документ, що видається фізичній чи юридичній особі реєстратором або посадовій особі органу державної влади, органу місцевого самоврядування, нотаріусу шляхом безпосереднього доступу до Реєстру у випадках, передбачених законом, за затвердженими Міністерством юстиції України  формами.

 Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян видається у будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

         Фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей  про  себе  та  про своїх  родичів  за  умови  пред'явлення  паспорта  або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні стосунки.

         Витяг  з  Реєстру  про державну реєстрацію народження дитини може  видаватися  її  батькам та усиновлювачам (незалежно від віку дитини),  а  також опікунам, піклувальникам, адміністрації закладу охорони  здоров'я,  навчального  або  іншого  дитячого закладу, де постійно   перебуває   дитина.  У  цьому  разі  зазначений  витяг представникові   відповідного    закладу   видається   за   умови пред'явлення ним довіреності, паспорта або паспортного документа.  Батькові, матері,  усиновлювачеві  дитини,   які   позбавлені батьківських прав, витяг про державну реєстрацію народження дитини не видається.  Право на  отримання  витягу  з  Реєстру  мають   представники фізичної особи.      

        Відповідно до пункту 14 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064, витяг з Реєстру про державну реєстрацію смерті видається:   другому з подружжя,  а також батькам, дітям, братам, сестрам, онукам,  дідові, бабі та іншим  родичам померлої особи за умови пред'явлення ними паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують  родинні  чи  сімейні  стосунки;   спадкоємцям померлої  особи,  якщо  родинні  стосунки  та/або
право  на  спадкування  підтверджуються  документально,  за  умови пред'явлення паспорта або паспортного документа;  особі, що згідно з договором  особистого  страхування  життя, укладеним у  фінансовій установі, утвореній відповідно до Закону України  "Про   страхування"  є вигодонабувачем, за умови пред'явлення договору, паспорта або паспортного документа;   особі, що згідно із спадковим договором є вигодонабувачем, за умови пред'явлення договору, паспорта або паспортного документа;  банку  або  іншій  фінансовій  установі,  яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, за умови  пред’явлення відповідного договору або іншого документа, що згідно  із  законодавством  підтверджує  наявність  заборгованості померлої  особи,  а  також  документів, які підтверджують особу та повноваження  керівника чи представника банку або іншої інансової установи;      особі,  що  є  власником  або користувачем земельної ділянки, суміжної  із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця,  за  умови  пред’явлення  відомостей  про  кадастрові номери   земельної   ділянки  спадкодавця  та  суміжної  земельної ділянки,  паспорта або паспортного документа.

          Згідно пункта 14-1 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян  витяг   з  Реєстру  про  державну  реєстрацію  шлюбу, розірвання  шлюбу,  зміну  прізвища,  ім’я та по батькові до зміни імені і після зміни імені фізичної особи видається банку або іншій фінансовій  установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема   на   умовах  фінансового  кредиту,  за  умови  наявності письмової згоди фізичної особи, щодо якої запитується інформація з Реєстру,   а   також   документів,   які  підтверджують  особу  та
повноваження  керівника чи представника банку або іншої фінансової установи.

Для отримання витягу з Реєстру подається заява/запит, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо відомостей про яку видається витяг з Реєстру:

– прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;

– серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;

– реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

У разі подання заяви/запита про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.

Подати заяву/запит на отримання данного документу заявник може особисто або через законного представника: безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом); в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” на сайті: https://dracs.minjust.gov.ua/

Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ та у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.

          При надісланні поштовим зв’язком заяви, на якій справжність підпису заявника, а також вірність копій паспорта громадянина України або паспортного документа та документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, відповідним чином засвідчені, витяг з Реєстру надсилається заявнику поштовим зв’язком.

При подачі документів в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням веб-порталу подається заява встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів, та відскановані копії необхідних документів.

До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу(коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту “check” або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру.

Протягом 2021 року до Баштанського відділу державної реєстрації актів цивільного тану у Баштанському районі Миколаївської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану звернулося 1215 громадян. 1084 витягів надано про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135  СкУ, про державну реєстрацію смерті.  

   


« повернутися

Код для вставки на сайт